sobota, 13 lipca 2013

Posted by showmemagic On 20:44
Ostatnie dwa dni upłynęły mi pod znakiem wielkich porządków. Większość czasu zajęło mi przeglądanie różnych szpargałów, znalazłam m.in. swój pierwszy pamiętnik, sprzed 15 lat :). Przy okazji wyciągnęłam też z pudła swoją kolorową kolekcję, żeby uzupełnić ją o tegoroczne nabytki. Czego to kolekcja spytacie? Już odpowiadam.

Otóż od kilku ładnych lat zbieram gumki do ścierania :). Nie pamiętam ile ich dokładnie mam, ale liczba ta na pewno przekroczyła już 100. Żeby nie być gołosłowną, to skoro i tak już wszystko wyrzuciłam na dywan, zrobiłam ekspresową ekspozycję i pstryknęłam fotkę.


To chyba nietypowe hobby, bo nie spotkałam drugiego wariata, który kupowałby gumki do ścierania i ich nie używał ;).

7 komentarzy:

  1. Każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma....jak to mówi jedna dziecięca piosenka :-). Ja gdy byłam mała zbierałam naklejki i też szkoda mi było je gdziekolwiek naklejać :-). Kolekcja imponująca-fajna pamiątka :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etap z naklejkami na szczęście mam już daaawno za sobą ;). Chociaż na drzwiczkach szafki jeszcze widać pozostałości tej pasji :).

      Usuń
    2. No właśnie-i ciężko te pozostałości doczyscić :).

      Usuń
  2. Świetne hobby! Ja kiedyś kolekcjonowałam nalepki z bananów :) Według mnie dobrze jest tak sobie coś kolekcjonować bez powodu :P.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że to fajna sprawa, zwłaszcza jeśli sprawia to jakąś przyjemność :).

      Usuń
  3. Bardzo nietypowe hobby:) Super wygląda ta kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zaczęło się od tego, że kupiłam sobie gumkę- kwiatek, a potem szkoda mi jej było używać ;D.

      Usuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.