sobota, 28 września 2013

Posted by showmemagic On 20:48
Sowy bardzo lubię, a taka ich odsłona przyszła mi do głowy na fali oglądania trzeciej już serii "Anioła ciemności", coraz krótszych dni oraz, w ostatniej kolejności", zbliżającego się Halloween (chociaż ono samo ni mnie ziębi, ni mnie grzeje, po prostu lubię takie klimaty :)). Wiem, że to jeszcze trochę czasu, ale jak znam siebie to zabierając się za to później mogłabym się nie wyrobić ;).


Gdyby ktoś miał problem z rozpoznaniem to przedstawiam od lewej: mumia, Frankenstein (moja ulubiona sówka), nietoperz, duch (oczywiście świecący w ciemności :)) oraz zombie (to białe skrzydło to kostka, tylko z tej strony nie widać). 

 Bransoletkę zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra.



3 komentarze:

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.