niedziela, 22 grudnia 2013

Posted by showmemagic On 19:40
Obiecałam sobie, żeby pojawiał się tu chociaż jeden post w tygodniu i trochę na ostatnią chwilę, ale wyrobiłam się :).

Czy tylko mnie w tym roku zaskoczyła bliskość świąt? To chyba przez ten remont, bo ledwo się skończył, a tu się okazało, że czas na przygotowania świąteczne. Aż musiałam w kalendarzu sprawdzać, bo nie mogłam uwierzyć, że to już ten okres. Nadal nie mam kiedy oddawać się swojej radosnej twórczości, a jak mam czas, to nie mam sił, więc wszystko ciągnie mi się jak flaki z olejem. Na szczęście tym razem mam Wam coś do zaprezentowania :). Jest to zapowiadany wcześniej projekt, który zajął mi dużo więcej czasu niż przewidywałam, ale tak to już w życiu bywa ;).


Projektem tym była widoczna u góry szkatułka. Jest stosunkowo nieduża ok. 8,5 x 8,5 x 8,5 cm. Najpierw pomalowałam ją czerwoną farbą. Następnie narysowałam sobie wzór i wycięłam z modeliny mnóstwo (dużo mi zostało) małych kosteczek, z których ułożyłam mozaikową choinkę. Pracy było sporo, bo każdą kosteczkę osobno smarowałam klejem, a ze dwa razy mi się zdarzyło, że musiałam zerwać prawie całą kolumnę (co jak się okazało wcale nie było takie proste jeśli klej już wysechł). Ale jak to bywa z robieniem nowych rzeczy frajdy też było dużo :). W środku szkatułkę wyłożyłam filcem.

Poniżej jeszcze kilka zdjęć.



Obecnie robię następną szkatułkę, modeliny w niej nie będzie, za to z dosyć aktualnym motywem (i to nie są święta ;)).

1 komentarz:

  1. Świetna :) faktycznie bardzo dużo pracy, żeby to jeszcze tak równo zrobić-gratulacje :)
    Wesoych Świąt :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.