niedziela, 2 lutego 2014

Posted by showmemagic On 18:57
Ale szybko minął mi ten tydzień. Na blogu cisza, ale tak całkiem to się nie leniłam ;). Powstało trochę nowych bransoletek, mam też zamiar zabrać się w końcu za modelinę, bo baaaaardzo dużo czasu już minęło, odkąd ostatnio coś ulepiłam. Planuję to przy okazji połączyć z około walentynkowym tutorialem, który chodzi mi po głowie od kilkunastu dni. Pomysł już mam, tylko za wykonanie nie mogę się zabrać...

Dziś pokażę Wam kilka nowych "gąsieniczek". Ta z jasno- różowymi koralikami powędrowała jako jedna ze składowych prezentu urodzinowego dla pewnej miłej mi osóbki :).








Obecnie robię sobie mały reset, bransoletki od wczoraj poszły w odstawkę na rzecz piankowych  puzzli trójwymiarowych. Tutaj możecie zobaczyć jak takie coś wygląda: klik. Mnie nie interesują modele poniżej 700 elementów ;). Chociaż od takich zaczynałam :). Łącznie posiadam już 8 konstrukcji, dwie ostatnie dostałam na święta- jedną ułożyłam od razu, druga musiała trochę poczekać. Generalnie uwielbiam te puzzle. Często klnę pod nosem przy łączeniu ze sobą ścian i dachów, ale jak już wszystko stoi, to odczuwam ogromną satysfakcję. Dostępne są niestety głównie na allegro i nie są też najtańsze, ale dzięki temu chyba tym bardziej się cieszę jak przy jakiejś okazji typu święta/ urodziny dostaję nowe pudełko :).




3 komentarze:

  1. Świetnie wyszły ci te gąsieniczki (szczególnie pierwsza cudowna) ja ostatnio właśnie przypadkiem znalazłam tutorial jak je robić i też zamierzałam się wykonać takie :D
    A co do puzzli też uwielbiam puzzle! ale ja preferuję te płaskie tak powyżej 1500 elementów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Płaskie puzzle też lubię, te największe poprzyklejałam na karton i leżą gdzieś teraz w jakimś kącie :). Ale to trójwymiarowe konstrukcje podbiły moje serce :).

      Usuń
  2. Bransoletki śliczne. Ja kiedyś bardzo lubiłam układać puzzle. No właśnie lubiłam..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.