piątek, 1 lutego 2013

Posted by showmemagic On 23:16
Robiąc ostatnio porządki natknęłam się na paczkę filofunów. Od razu wróciły wspomnienia z dzieciństwa, bo swego czasu był spory szał na punkcie tych kolorowych żyłek. Jako, że czasu na zrobienie czegoś ambitniejszego ostatnio brak, to wzięłam żyłki i uplotłam z nich zakładkę, chociaż spokojnie można by z tego zrobić też bransoletkę. Tylko wtedy nie należy ucinać końcówki :). Poniżej zdjęcia.


Do zrobienia plecionki wykorzystałam 
8 żyłek w 4 kolorach, wzór to jodełka.


A tak mniej więcej wyglądałaby bransoletka.

Dodam jeszcze tylko, że na żywo kolory wyglądają ładniej.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.