poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Posted by showmemagic On 21:01
Kolczyki + wisiorek. Można by jeszcze dopracować trochę środki gwiazdek, ale i tak jestem pod wrażeniem, że udało mi się stworzyć aż 4 pełne. Chyba ze trzy razy musiałam dorabiać paseczki z modeliny i udało mi się stworzyć chyba z 7 różnych kombinacji... A wisiorek powstał właśnie z takich niedokończonych gwiazdek. Nie chciało mi się już po raz kolejny docinać pasków, zwłaszcza, że istniało ryzyko, że nie dokończę tego, co mam, za to po raz kolejny stworzę jakiś nowy układ kolorów ;).





I przy okazji (kliknij w baner:)):


7 komentarzy:

  1. aaaale pomysłowe!!!!! bardzo mi sie podoba ten komplet! ja bym na to nie wpadla.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Jakie energetyzujące, przydałby mi się, żeby trochę energi doładować bo wracam do zdrowia po chorobie :/ A co to są te "paseczki z modeliny"? Chodzi o takie wałeczki, które później tnie się na plasterki? To co u mnie też się czasami pojawia? Bo coś mi się wydaje, że to ta sama technika :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paseczki są odcięte z arkusza modeliny, powinny być równej szerokości (dość wąskie), ale mi to nigdy nie wychodzi, dlatego miałam problem ze zrobieniem kompletnego wzoru :). A same gwiazdki są ostatecznie ułożone z symetrycznych trójkątów. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :).

      Usuń
    2. Stawiasz przede mną trudne zadanie, ale postaram się :D.

      Usuń
  3. oo super by bylo gdyby byl tutek:)
    gwiazdki sliczne takie pomyslowe^^
    a u mnie trwa tydzien tutorialowy,wiec jesli chcesz wiedziec jak ulepic z modelini m.in. mozg, piekielnego donuta czy milkywaya to zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.