poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Posted by showmemagic On 20:46
W poście nr 30 chciałabym Wam przedstawić stworzony ostatnio przeze mnie komplet- kolczyki + bransoletka. Na początku zrobiłam je z czarnej i srebrnej modeliny, ale czegoś mi w tym brakowało, więc postanowiłam, że to dobra pora na pobawienie się cieniami do powiek. Chwyciłam więc za pędzelek i bordowo- fioletowy (jak na kobietę mam raczej kiepskie rozeznanie w "fantazyjnych" kolorach) cień i całość od razu nabrała wyrazu. A że nadal wydawało mi się, że coś jeszcze można by zrobić to dodałam malutkie serduszka. I tak oto powstał poniższy komplecik :).





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.