poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Posted by showmemagic On 21:37




Dzisiaj się nie rozpisuję, podzielę się tylko tym, co znalazłam ostatnio w sieci. Klasycznie jest też tutorial, gdyby komuś chciało się pomęczyć ;). Po rosyjsku, ale raz, że można przetłumaczyć, a dwa wydaje się, że patrząc tylko na zdjęcia też da radę. Trzeba przyznać, że zdolne te Rosjanki :).


W tym tygodniu powrzucam też zdjęcia bransoletek, które ostatnio zrobiłam. Będą co najmniej 2 posty, bo jest ich duuuużo (w jakiś bransoletkowy szał chyba wpadłam ;)).

Życzę wszystkim miłego wieczoru.

3 komentarze:

  1. No genialnie to wygląda :) aż przejżę ten tutorial :). Też ostatnio zrobiłam kilka bransoletek ale jakoś brak czasu, żeby porobić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już zdjęcia mam właśnie zrobione, ale jakoś nie mogę się zabrać za ich obróbkę :).

      Usuń
  2. Świetny komplet faktycznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.