poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Posted by showmemagic On 21:09
Kolejny poniedziałek już prawie za nami, ale wyrobiłam się, żeby podzielić się z Wami tym co ostatnio znalazłam w sieci. Jest to tutorial na słonia- ale nie jest to figurka. Jest to naprawdę imponująca praca, tym bardziej podziwiam, że twórcy chciało się jeszcze robić tutorial.

Źródło: klik
Nie podejrzewam siebie o podjęcie się zrobienia takiego słonia, ale podoba mi się patent z wyrysowaniem schematu i układaniem poszczególnych części bezpośrednio na nim. Tutorial (klasycznie już chyba) po rosyjsku.

Więcej inspiracji i tutoriali na facebooku.

Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Niestety nie mam fb :(. Ale kliknęłam w źródło i muszę przyznać robi wrażenie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj też dalej będę wrzucać tego typu posty. A na fb zawsze można zajrzeć bez lajkowania ;).

      Usuń
    2. To bardzo dobra wiadomość dla mnie i dla wszystkich ludzi bez facebooka ;).

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że ktoś tak na niego czeka :). Dzisiaj na pewno coś dodam.

      Usuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.