sobota, 23 listopada 2013

Posted by showmemagic On 13:01
Eksperyment z transparentną modeliną mogę chyba uznać za udany. Co prawda tuż po wyjęciu z piekarnika trochę się załamałam, bo koraliki wyglądały totalnie nijako, ale trochę lakieru sprawiło, że nabrały blasku, a miejscami nawet głębi. Do tego zaczęły wyglądać jak zrobione z jadeitu. Potem się okazało, że kolor modeliny to właśnie jadeit, ale mam wrażenie, że bez dodatku masy transparentnej nie otrzymałabym takiego efektu.

Same koraliki są bardzo duże, mają trochę ponad 2 cm.








Obecnie znów zabieram się za bardziej czasochłonny projekt, oczywiście jest to coś czego wcześniej nie robiłam. I za to właśnie lubię modelinę. Zastosowań jest na tyle dużo, że nawet ja się jeszcze nie znudziłam :). Na szczęście mam coś jeszcze do pokazania na blogu, więc nie ucichnę na długo ;).

Do projektu potrzebne było mi kilka drobiazgów, więc wybrałam się wczoraj do Empiku, gdzie okazało się, że jest promocja na artykuły papiernicze, kreatywne itp.- wszystko minus 25%. To zawsze parę złotych do przodu :). Nie wiem tylko, czy masy plastyczne również są objęte promocją, ale idę jeszcze dziś popatrzeć co tam ciekawego mają, więc się dopytam.

Pozdrawiam ciepło i życzę udanego weekendu :).

6 komentarzy:

  1. Wow , świetny eksperyment :-) ! 101% udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nabrałaś mnie :) myślałam że to prawdziwe kamienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna! nie powiedziałabym, że koraliki są zrobione z modeliny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękne. Gdybym nie wiedziała też bym nie pomyślała że to modelina. Ciekawa jestem jaki to czasochłonny projekt masz w planach. Również uwielbiam tą mnogość możliwości jaką daje modelina . Wyróżniłam Twojego bloga u siebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.