poniedziałek, 25 listopada 2013

Posted by showmemagic On 19:40

Dziś zamiast tutorialu nieco bardziej praktyczny poradnik, który być może przyda się posiadaczkom maszynek do makaronu, ponieważ pokazuje jak ją wyczyścić. Dłuższy sposób wymaga rozkręcania, krótszy zaś posiadania wykałaczek :). Poradnik znalazłam tutaj: klik.

Jeśli zaś chodzi o czyszczenie to mam pytanie- jak czyścić gumowe stemple? Bo w internecie niektórzy mówią, że wodą z mydłem, inni, że z ludwikiem, a jeszcze inni, że specjalnymi preparatami, a ja się niespecjalnie na tym znam.

A na koniec informacja, która może się jeszcze komuś przyda: co do promocji w empiku, o której ostatnio pisałam, to dotyczy również modeliny i trwa jeszcze do 28 listopada. Ja zaszalałam i kupiłam sobie Fimo Liquid i mam już parę planów z nim związanych i powiem od razu, że nie dotyczą one robienia polew do ciastek ;).

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.