wtorek, 28 października 2014

Posted by showmemagic On 12:59
Dłubanie nad bransoletkami trwa, jedną partię niedawno wyjęłam z piekarnika, a już trwają pracę nad następnymi :). Zapoznaję się też w końcu bliżej z wyciskarką do modeliny, bardzo fajne urządzenie. Moje eksperymenty zbiegły się akurat z fioletowym wyzwaniem w szufladzie, a, że pomysł na bransoletkę już był, to musiałam tylko zmienić całkiem koncepcję kolorystyczną. Sama bransoletka wyszła trochę inaczej niż to sobie wyobraziłam, ale to już jakaś moja zmora, że zazwyczaj w mojej głowie rzeczy wyglądają inaczej, niż w efekcie końcowym...



 "Pofalowanie" bransoletki było zamierzone, choć wydaje mi się, że w rzeczywistości wygląda to lepiej.

Pracę zgłaszam na wyzwanie Szuflady "Fiolety".

Fiolety

1 komentarz:

  1. wow,ale cudo.
    Zatkało mnie i nie wiem co więcej napisać;)
    Masz zdolności;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.