piątek, 9 stycznia 2015

Posted by showmemagic On 17:02
Nowy Rok właściwie dopiero co się zaczął, a ja mam wrażenie, że Sylwester był jakieś wieki temu. Muszę powiedzieć, że mój minął bardzo przyjemnie :). Siedziałam z Lubym, oglądaliśmy filmy, mieliśmy winko, szampana i przekąski i tak "przebalowaliśmy" do rana ;). A ja było u Was?

Ostatnio zaszły też u mnie pewne zmiany, ponieważ w środę rozpoczęłam roczny staż w szkole dla dzieci autystycznych. Po pierwszym dniu mogę powiedzieć, że jest to naprawdę ciężka praca. Ale się nie poddaję i nadal jestem do tego stażu pozytywnie nastawiona. Zwłaszcza, że planuję się kształcić w przyszłym roku akademickim mniej więcej w tym kierunku. Także dobrze się złożyło, że dostałam się na ten staż- będę mogła sprawdzić, czy w ogóle się do tego nadaję i czy to jest faktycznie to, co chciałabym robić w przyszłości. Bo teoria (ze studiów) teorią, ale to tak naprawdę nigdy nie pokazuje jak to jest faktycznie w zetknięciu z dzieckiem. Dla mnie to też jest niezła szkoła, bo muszę przełamać mnóstwo jakichś swoich wewnętrznych barier. No, w każdym bądź razie, trzymajcie za mnie kciuki :).

Twórczo w Nowym Roku nadal króluje filc i na początek zostawiam Was z moimi morskimi opowieściami ;).






1 komentarz:

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.