poniedziałek, 4 maja 2015

Posted by showmemagic On 18:09
Pierwszy dzień nowego stażu za mną. Moim głównym zadaniem jest podliczanie wyników testów psychologicznych. Nie brzmi może najbardziej pasjonująco, ale raz, że jest związane z kierunkiem, który sobie obrałam na przyszłość (psychologia transportu), a dwa, jest jednak dużo bardziej w moich klimatach niż poprzedni staż. Będę tam spędzać około pięciu godzin dziennie, a że roboty jest sporo, to nudzić na pewno się nie będę :).

Pod koniec maja szykuje mi się weekendowy wypad do Wrocławia i powiem Wam, że już nie mogę się doczekać, zwłaszcza, że jeszcze nigdy nie byłam. Przez dwa dni za dużo nie pozwiedzam, ale na Stare Miasto, Panoramę Racławicką i ZOO powinno akurat starczyć czasu :).

Poniżej moje najnowsze "dzieło"- spersonalizowana ramka. Moja pierwsza, ale nie ostatnia, bo już sobie powoli szyję obrazek do następnej. Ramka sama w sobie jest bardzo fajna, bo głęboka, więc można sobie trochę poszaleć. Imię wyszyłam sama :). A baloniki wycięte z folii piankowej, kiedyś sporo jej kupiłam, w końcu się przydała ;).


2 komentarze:

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.