wtorek, 4 czerwca 2013

Posted by showmemagic On 13:35
Długo mnie tu nie było. Nie, że brakowało pomysłów, ale jakoś mi się nie chciało. Chyba zabrakło motywacji. Od paru dni jednak znowu lepię i już niedługo pokażę efekty swojej pracy. Dziś zdjęcie wszystkiego tuż po upieczeniu.






I w końcu pochwalę się dwoma wygranymi foremkami w candy u Michuzi. Maj był dla mnie szczęśliwym miesiącem ;). Wzór mogłam wybrać sobie sama, więc padło na kotka i stokrotkę.


Poniżej widać jak ładnie wzór odciska się w modelinie.



6 komentarzy:

  1. Ależ u Ciebie kwieciście i kolorowo! U mnie za oknem deszcz zmył wszystkie kwiatki i wygląda jakby procesja z Oktawy Bożego Ciała przemaszerowała znowu przez nasze osiedle.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam, że u mnie modelinowe kwiatki pojawiają się zazwyczaj wraz z pogorszeniem pogody. Chyba podświadomie próbuję sobie to zrekompensować jakoś ;).

      Usuń
  2. Wiosna jest, to nawet modelina kwitnie;) Fajne te foremki. Ale i tak najbardziej podobają mi się prace ukulane paluszkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I zakwitły kolorowe kwiatki !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ drobinki ...
    Urocze są te kwiatuszki ...
    Nagroda super ... na pewno będziesz zachwycona pracą z tymi foremkami ... Gratuluję wygranej z całego serca ...

    Pozdrawiam serdecznie ;) ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.