wtorek, 25 czerwca 2013

Posted by showmemagic On 20:02
Trafiłam ostatnio na fajną stronę, na której można znaleźć trochę inspiracji, jak również kilka tutoriali na modelinowe wybory. Najbardziej spodobała mi się ta bransoletka. A, że samo patrzenie na obrazki mnie nie satysfakcjonuje, postanowiłam sobie taką zrobić :). Częściowo skorzystałam z tutorialu na koraliki, a częściowo jest to moja wariacja na jego temat ;). Zrobiłam też kilka wariantów kolorystycznych, więc w najbliższym czasie jeszcze ze dwie takie bransoletki się pojawią. Koralików narobiłam tyle, że wyszła mi cała blacha prawie. Ze 2 godziny spędziłam na samym ich przekłuwaniu (temperatura niestety sprzyjała odkształceniom, więc dość mozolnie to szło). Byłam ciekawa ile konkretnie ich jest i doliczyłam się 129. To zdecydowanie mój rekord i nigdy nie chciałabym go przebić, bo o ile z samego lepienia mam dużo frajdy, to przekłuwanie i lakierowanie nie należy do moich ulubionych czynności.

Na razie zrobiłam pierwszą bransoletkę, na ręku wygląda bardzo fajnie. Na przyszłość muszę chyba znaleźć jakiś lepszy łańcuszek, bo ten coś za łatwo się rozpada.


4 komentarze:

  1. Fajna bransoletka na lato :) Piękne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka idealna na spacer po molo nad jakimś pięknym morzem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam spacery nad morzem :). Tym bardziej szkoda, że do najbliższego mam kilkaset kilometrów ;).

      Usuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.