poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Posted by showmemagic On 19:35
Czy u Was też jest tak gorąco? Bo ja się rozpuszczam nawet jak siedzę i nic nie robię... Okropne. Nie powstrzymało mnie to na szczęście przed zabraniem się za nowe sznurki i naplotłam trochę bransoletek :). Pierwsze dwie, które możecie zobaczyć poniżej mają bazę z drutu z pamięcią. Są leciutkie i rozważam, żeby zrobić jeszcze kilka wariacji kolorystycznych, bo na brak materiałów nie mogę narzekać ;).





Zdjęcia samej żółtej bransoletki niestety brak, bo wyszło bardzo ciemne i nie dało się go ulepszyć na tyle, żeby kolory nie zaczęły się "świecić" od nadmiaru rozjaśniania.

A teraz chyba czas na jakiś zimny prysznic ;).

2 komentarze:

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.