niedziela, 6 października 2013

Posted by showmemagic On 19:59
Okazało się, że tego typu bransoletki podobają się nie tylko mi, ale również i innym i parę z nich znalazło już swoje właścicielki :).


 Ta bransoletka powstała na zamówienie.
Od swojej zielonej poprzedniczki różni się tym, że
dodałam tu trochę czarnych koralików.








W planach mam jeszcze kilka innych wariantów kolorystycznych, a przed chwilą zamówiłam trochę nowych koralików i tym razem nie są to szklane perełki :) (chociaż je baaaaardzo lubię).

Jeżeli chodzi o modelinowy front to wypiekłam dziś bazę pod nową bransoletkę. Powiem o niej tylko tyle, że jeszcze takiej u mnie nie było :).

Cierpię też troszkę z powodu braku czasu na eksperymentowanie z krosnem. Wyrysowałam sobie już nawet wzór bransoletki, ale nie ma kiedy go zrealizować. Może  w przyszłym tygodniu się uda.

4 komentarze:

  1. Ta druga jest cudnaa <3 w ogóle bardzo podobają mi się te twoje bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bransoletki :) Niezwykle czasochłonne i pracochłonne, ale efekt wart jest poświęceń :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.