niedziela, 13 października 2013

Posted by showmemagic On 13:39
Tak jak zapowiadałam, stworzyłam kolejną bransoletkę zrobioną w całości z modeliny. Do jej zrobienia po raz kolejny korzystałam tylko z Cernitu (oprócz bazy) i coraz bardziej lubię pracować z tą masą. Szkoda, że w Empiku jest tak marnie pod względem kolorów i trzeba zamawiać przez internet (wyklucza to dokupienie np. 1 kostki, bo się po prostu nie opłaca).

Wzór na bransoletce wyszedł kolorowy i dosyć abstrakcyjny. A jako, że po jej zrobieniu zostało jeszcze sporo materiałów, to narobiłam koralików, które sobie właśnie schną po lakierowaniu :).



10 komentarzy:

  1. Boska jest! Kolory rozweselą jesienną ponurość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki też był zamysł, a do tego po prostu lubię kolorowe ozdoby :).

      Usuń
  2. Przepiękna! Świetny miałaś pomysł z tymi bransoletkami! Czekam z niecierpliwością na kolejne :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 4 bazy mi zostały (co prawda 2 pękły, ale myślę, że dam się temu zaradzić), nie wspominając o tym, że przy okazji z resztek powstają koraliki :).

      Usuń
  3. Bransoletka bardzo mi się podoba , pięknie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta mieszanka kolorystyczna wyszła super. Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bransoletka i bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.