czwartek, 24 października 2013

Posted by showmemagic On 21:16
Ostatnio trafiłam na blog, którego autorzy organizują i dokumentują spotkania osób związanych z rękodziełem. Całość odbywa się w Białymstoku. Myślę, że to bardzo fajna inicjatywa, szkoda, że tak daleko. Można poznać ciekawych ludzi, wymienić się opiniami, radami itd. Świetna sprawa. Mimo, że nie jestem duszą towarzystwa (wręcz przeciwnie, więcej niż jeden rozmówca sprawia, że zaczynam się denerwować), to chętnie wzięłabym udział w czymś takim. A co Wy o tym myślicie? Chciałybyście spotkać się w gronie innych rękodzielników?

Na dziś przygotowałam kilka par kolczyków i zakładkę do książki.







A tu taka mała odmiana :).

Mój luby stwierdził, że to wygląda jak cep bojowy ;).


2 komentarze:

  1. ooo zakładka do książki jest bardzo fajna i do tego praktyczna :) przynajmniej w moim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się przyda i przy okazji wzbogaci moją sporą już "kolekcję" zakładek :).

      Usuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.