środa, 16 października 2013

Posted by showmemagic On 20:15
Tak jak pisałam ostatnio, przy okazji robienia "abstrakcyjnej" bransoletki powstało trochę koralików. Dziś pokażę Wam to co powstało z pierwszej partii, w kolejnym wpisie będą pozostałe rzeczy. Posty postanowiłam podzielić ze względu na kształt koralików, stąd dzisiejszy tytuł ;).

 Staram się ostatnio robić więcej niż jedno ujęcie moich tworów i tak też było z bransoletką, jednak okazało się, że wszystkie zdjęcia poza tymi z góry są średnie. Kiedy je przeglądałam było już za późno, żeby dorobić nowe, więc stanęło na jednym. Przynajmniej zdjęcia kolczyków okazały się bardziej udane i udało mi się wybrać dwa ujęcia ;).


 


5 komentarzy:

  1. Ten wzór jest genialny, bardzo nowoczesny i elegancki, a też niezwykle szalony! Jak dla mnie super! Czekam na więcej i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :))
    Bardzo ciekawy pomysł :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jestem pod wrażeniem tych abstrakcji , efekt powala :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.