piątek, 18 października 2013

Posted by showmemagic On 18:18
Na dziś ostatnie dwie "abstrakcyjne" bransoletki. Z końcówek wałeczków udało mi się zrobić wzór kalejdoskopowy, który otoczyłam czarną ramką i tak oto na koniec prezentuję Wam kwadratowe koraliki.

Pierwsza bransoletka jest bardzo delikatna, druga zaś różni się od niej dodaniem czarnych perełek.





A na koniec zapowiedź kolejnych prac. Muszę dodać, że jestem bardzo dumna z tego wałeczka, chyba po raz pierwszy wyszedł mi prawie całkowicie tak jak sobie to wyobrażałam. 
Biorąc pod uwagę, że moja pierwsza próba zrobienia takiego kwiatka wyglądała tak jak poniżej (jej efekt nadal przypomina mi fantazyjne jajko sadzone), mogę się chyba spokojnie pokusić o stwierdzenie, że poczyniłam pewne postępy :).


3 komentarze:

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.