wtorek, 22 października 2013

Posted by showmemagic On 21:57
Po ostatnich nieciekawych przeżyciach udało mi się wreszcie dokończyć swoje modelinowe twory i zdążyła powstać już pierwsza bransoletka.

 


Ostatnio przeprowadziłam z lubym (jako największym chyba entuzjastą tego co robię) rozmowę na temat prowadzenia bloga i strony na facebooku, bo trochę się szczerze mówiąc w pewnym momencie pogubiłam i chciałam, żeby wszystko było dla wszystkich. Zrobiliśmy pewne stałe założenia odnośnie bloga i fb, przyszedł mi też do głowy pewien pomysł, który mam nadzieję uda mi się zrealizować. Zdradzę tylko tyle, że dotyczy wprowadzenia nowego cyklu postów (na moment obecny myślę, że będzie się pojawiał dwa razy w miesiącu).

Miłego wieczoru :).

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za odwiedzenie mojego kawałka świata. Jest mi niezmiernie miło za pozostawienie przez Ciebie śladu po sobie w postaci komentarza.